Vi har hjertestarter på klinikken, hænger i receptionen.
I forbindelse med Tinas sygemelding, har vi ansat en vikar så vi kan følge med 🙂 Uffe har i mange år haft egen klinik i Århus, han er en erfaren og dygtig tandlæge og desuden en god ven af Jørgen og Joan
Tirsdag den 14 marts havde vi fint besøg på klinikken, vi fik alle et meget lærerigt førstehjælpskursus af Kasper fra First-8.
